Tři ukázkové jídelníčky

18. 06. 2008 | † 14. 09. 2011 | kód autora: s1P

Tři ukázkové jídelníčky,

 

avšak jen jeden vede ke snížení hmotnosti

 

Marná snaha



jahody_receptŽena ráno nesnídá, protože nemá hlad a domnívá se, že tak sníží energetický příjem. Během dne sní jeden velký hrozen vína a větší jablko a banán (2500 kJ). Zapíjí to litrem limonády (2000 kJ). Večer však má velký hlad a sní dva krajíce chleba s máslem a se salámem (4500 kJ). Výsledek? Má pocit, že moc nejí, jenže její příjem za den činí 9000 kJ a rozhodně k hubnutí nepovede.

 

 

 

 

Hubnutí, ale s hladem


ov34Snídaně další ženy obsahuje 50 gramů cornflakes a deci polotučného mléka (900 kJ). K svačině sní velké jablko a müsli tyčinku v jogurtu (800 kJ), k obědu pak 100 g vařených těstovin, trocha másla, sýra a kečupu a míchaný zeleninový salát (1400 kJ). Odpoledne zhltne 150 g banánu (600 kJ) a k večeři si vychutná 150 g vařené rýže se 150 g dušené zeleniny a lžící olivového oleje. Později si dá ještě nízkotučný jogurt s ovocem (1600 kJ). Za den sní tedy 5300 kJ. Jídelníček vypadá ideálně, ale obsahuje pouze 13 procent bílkovin, a naopak hodně sacharidů. Člověk může hubnout, ale pociťuje hlad.

 

 

Váha jde dolů


jidla285_tTřetí žena začíná den nízkotučným jogurtem, 50 g žitného chleba s nízkotučným rostlinným máslem a džemem (1200 kJ). K svačině si dá 100 g sýra Cottage, kus Knuspi chleba a rajče (700 kJ). Obědvá 150 g krůty, 200 g brokolice, 100 g brambor a lžíci olivového oleje (1700 kJ). Svačina se skládá ze 250 ml kefíru (450 kJ). Večer pak zbývá prostor na 100 g tuňáka s 200 g hlávkového salátu, lžičku oleje, krajíček chleba a ovoce (1260 kJ). Žena hubne a zároveň nehladoví, protože dieta má ideální složení.


Zobrazit další články tohoto autora

Další články z rubriky zaujalo-me

Související články

Copyright © 2008-2017 Hups.cz. Všechna práva vyhrazena.